Son 3 gündür ciddi kasilmalar ve bel ağrısı çekiyordum dün öksürük için acile gittim orda da kasilmalarım çoğaldı Nst ye aldılar sanci 67 yi gördü, bugun kendi doktorum 4 doz ciğer geliştirici verdi, kasılmayı kesmesi için de hap verdi. Bebeğin kafasi cok aşağıda, karnı benim kasık hizamda. 1400 kg şuanda. Aranizda en erken doğum yapan kac haftalikken yapti. Ne kadar küvezde kaldı bebek, nasıl bir süreç izlendi anlatir misiniz ?