DamlaNur29 benim 33. haftaya kadar oldu..şuan 38+5 im ..20. haftaya kadar progestan capsul kullandım... Her kanamada drye gittim ve doktorum plasentanın etrafındaki kilcallarin kanadigini, rahim agzimin kapalı olduğunu söyledi...sık sıkta toko cekiliyordum sancım var mı diye bakiyorlardi muayenelerde..çok şükür bu haftaya geldik...