2li tarama yaptırdım 1 değer sınırın üzerinde çıkmış, diğer hersey normal, ultrason muayenesi de normal sonuçlandı ama kafama cok takıldı, doktora cuma gösterebilicem😢 ikili test 1:101 cut off değerinin üzerinde yazıyor, sonucu böyle olanlar var mı???