Asyasut merhaba benim ablamda iki kere doğum yaptı ikisinde de hamilelik sürecinde çok içmişti şükür ki yigenlerim çok sağlıklı.ama tabi ki dikkat etmeniz lazım bu sizi rahatlatmasin,en azından bundan sonra icmicem diye kendinizi frenleyebilirsiniz.ben de kolayı çok severdim hamileliğin başından beri en hassas noktam oldu ,içinde kafein var ve ben aşırı çikolata tüketiyorum onda da fazlasıyla kafein var ama en azından kendimi kolayla sinirlandiriyorum.cok nadir evde bulunursa eşimin bardagindan bir yudum alıyorum nefsimi korlemek için 🙈evde bulundurmazsaniz tüketiminiz daha da azalır ben şahsen öyle yapıyorum