aysenturna Doktorun agzindan cikacak kelimeyi oyle bir heyecanla bekliyorsunuz ki hayatimda yasadigim en guzel andi 💙 acabalarla gittiğimiz randevumuzda bugun bir kizimiz olacagini ogrendik😊👼 darisi tum bekleyenlere hanimlar😍 Ayrica bursa da henuz doktor arayisinda olan annelere şiddetle önerimdir Jimer Bora Yalcinlar 👍 gercekten mukemmel bir doktor😎
Ulya aysenturna cok cabuk diyilmi , ben 14 hafdanin icindeydim dokdora gitdim net bir sey soylemedi ama kiza benziyo dedi
Ayseylcn aysenturna canım yanılma payının en yüksek olduğu hafta 11.14 hafta arası doktorum söylemişti bana bunu. Kesin cinsiyet öğrenimi 16. Hafta oluyomuş bilgin olsun çok heves yapma derim tabi gönlünüze göre olsun herşey ☺🙏
ozgeilhan aysenturna ne güzel allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin💖 muayene ücreti ne kadar bu arada hastaneden doktordan memnun kaldın mı 🌸🤗
aysenturna Ulya bugun yaklasik olarak 30 dakika boyunca ultrasondaydim. Daha oncelerinde bora bey icin erken haftalarda cinsiyet soyluyor demislerdi soyledikleri gibi de oldu 😊 doktorun tecrubesi,ultrason makinasi,bebegin duruşu hepsi bir etken tabi ki 👼
Asrinbaby aysenturna cnm doktorun öyle dediyse doğrudur bence. Benim doktorum da cinsiyet konusunda inanılmaz uzman dışarıdan çok gelen var sırf cinsiyet için.😁 bana 12+0 da erkek dedi bugün 22. Haftaya gircem hala erkek Allah nasip ederse . Ama bisey alma yine de 14 15 te bi daha gittiğinde de derse tmmdir 😍 zamanla almak o kadar zevkli ki her pazar gidiyoruz biseyler bakıyoruz.
Milkandhoney aysenturna hayırlı olsun canım Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende 12 haftalığım ama 3hafta var kontrolüme inş öğrenirim bebişimin cinsiyetini😊 her sey gönlünce olsun inşallah
Sedaervak aysenturna değişmez canım hayırlı olsun bende kızımı 13 haftalıkken öğrenmiştim. Kızlar geç gösterir derler ama bizim kızlarımız bizi merak da bırakmadı 🐣😊şimdi ikinciye hamileyim 9 haftalık çok merak ediyorum
Birprensesannesi_ aysenturna ablama da %100 erkek demıslerdı 13 haftada 5 aylıkken kız oldugu söylendi bu haftalarda net kızı ayırt edemiyorlar fazla kaptırma kendını derim tatlım ☺ kızla erkekde olan bı uzun cızgı var ve kızı erkege erkegı kıza benzetebılıyorlar hayırlı evlat versin rabbim tatlım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗
bebekkaradag aysenturna Ayy maşallah ne güzel erkenden öğrenmişsiniz☺☺ Ben 15+2’yim bugün öğrendik kızımız olacağını🙈 Rabiim hayırlı ve sağlıklı doğumlar nasip etsin
bebekkaradag [bilinmeyen] Merhaba, 2’li test yerine alternatif olarak yaptırılabilen ücretli bir test var. İsmi fetal dna analizi. Bu test anneden alınan kan ile bebeğin cinsiyetini %100 doğru veriyor☺☺ Bende bugün öğrendim test sonucum geldiğinde. Ultrasona gerek kalmadı☺☺
HandeA bebekkaradag Bende nifty genetik testi yaptırdım fakat cinsiyetini görmelerine rağmen söylemediler. Çünkü Türkiye’de bu tarz testlerde bilseler bile söylemeleri yasak diye biliyorum. Ki ben sağlıkçıyım. Yıllarca tüp bebekte de çalıştım böyle testlerde cinsiyet söylemezdik🤔 Çok ilginç geldi bana.
merwwe aysenturna bana da aynısını yapmıştı çok şaşırmıştık kızım olacak diye gezerken oğlana döndü bence çok kaptırma canım