Eva41 canım bak bebek içeride 9 ay boyunca sürekli hareket halinde degil zaten endişelenme rahat ol, heleki ilk tremester sonunda ilk hareket hissettiğin dönemler de daha daha yavaş yavaş az az hissedersin bak ben ne yaptım biliyor musun stateskop aldım Dr ların kullandığı Bi medikalciden 20 TL falan Dı işimi hayli hayli görüyor, 20. Haftadan itibaren öyle rahat duyuyorsun ki kalbini evde kafan takılıp efham yaptıkça tak kulağına dinle rahat rahat bebegin in kalp atışı zaten seninkinden hızlı o şekilde de kendi kalbinden ayırt edersin tatlım tamam 🙏