Esme Kızlar merhaba 20 haftalığız . Gece karnımız üstüne uyumuşum sanırım uyandığımda göğüs kafesim kavurgam ağrıyodu . Bu şekilde uyumuş olmam bebeğe zarar verir mi
Nurdlmc Esme hayır canım o seni bir süre sonra rahatsız edecek zaten kendi rahatsız olduğunda. Döndürecek rahat ettiği pozisyona 😌 merak etme. Ben 25 haftaya kadar yüz üstü yatıyordum tabi uzun süre değil. Sol tarafına yat mümkünse. Bebeğin en sevdiği ve anneden kan akışının tam olduğu taraf o tarafmış.
Ponciginannesi_ Esme ben bu aralar öyle yatmaya başladımki anlatamam. Ayağımın biri bi tarafta diğeri bi tarafta. Ne yöne dönsem rahat edemiyorum
Eva41 Esme bu bizim elimizde olan şeyler değil maalesef bende hep sol tarafa uyurum ama uyandığımda hep sırt üst uyanmış olurum bazen uyurken öyle bir geriliyorum ki karnım geriliyor dümdüz oluyor artık kendiliğinden yapıyorum yani elimde olmadan
Pinarx9 Esme hamile olduğumu ogrendigimden bu yana hiç yüz üstü yatmadım. İçinde keseyi bebeği hissediyorsun birşey olsun istemedim sizde dikkat edin bence
Sibellllo Esme doktora sordum her birini sırt üstü yatmayı 20 nin üzerinde önermiyor sadece oksijen azalıyormuş yan yuz ustu istedigin gibi yatabilirdin
witharzu Esme merhaba. Henüz 7 haftalığım ve geçen hafta kontrolde sordum doktoruma. Bende çocukluğumdan beri yüzüstü yatıyorum bir sakıncası var mı diye sordum, 3. aydan sonra yatmamaya çalış dedi. Sizde doktorunuza danışın isterseniz ☺️
Busimss Esme 32.haftaya kadar istediğimiz pozisyonda yatabilirmişiz doktorum söylemişti bana o haftadan sonra önemliymiş.