Pamuk123 bende öyle hamileligimidr hissttim sanki adetime 4 gün kala cok silikti test okdr silikti flaşla görüyordm dedim ne olursa olsun hamileyim ve kızım olacak kan verdim 3 haftaya yeni girmiştim ögrendim 😀 işte hep kız var aklımda birde kız kendını saklarmıs ya bi yandan öyle düşünüyorum tabiki hayırlısı ne ise o olsun inşallah rabbim gönlümüze göre versin sağlıklı olsunlarda 🤲