Yildizim hemsireanaa ben yaptırdığım zaman 23 . Haftada gel demişlerdi o zaman tam görünüyomuş. Bir iki hafta daha beklemeni öneririm
Bugleminannesi hemsireanaa 21 ila 22 bebeğin beyin gelisimin tam gozlenebildigi zamanlar olduğu için doktor bana 21+2 de randevu vermişti. O civarlarda gidebilirsin 😊
Bbsraa Ben 19 haftalıkken gitmiştim doktorum 4 boyutlu için 1 ay sonrasına randevu al demişti. Benim de 20.haftayı geçecek ayrıntılı da.
Ecrinbzkrt Bende 20-4haftalıkken gıdıcem bır sorun olmaz sanırım ya yada 21demı gıtsem cok kararsızım
hemsireanaa Ecrinbzkrt bende öyleyim canım 20+1oluyorum tam ama aradığımda haftamı söyledim ona göre randevu verdiler☺️
Ecrinbzkrt hemsireanaa bende öle yapayım hıc aklıma gelemdımsormak en azından sorayım ona göre yonlendırırler benı cok saol☺️
hemsireanaa Ecrinbzkrt bana sordular kaçıncı haftadasın diye ona gçre verdiler günü zaten şuan 19+2yim ama doktorlar ona 20.haftandasın diyorlar