Aslihan2 Kizlar daha cok yeni bir gebelik ama ne tarafa yatsam kasık ağrılarım oluyo 1 düşüğüm var korkuyorum bu haftalarda yatis şekli yerleşmeyi vs etkiler mi dikkat etmem gereken birşey var mı
[silindi] Aslihan2 canm ben 14 haftalik hamileyim sadece sol tarafima yatinca rahat ediyorum bi dene istersen sende
Muge0609 Aslihan2 Daha Çok Küçük Canım Etkilemez Yatış Pozisyonu☺️Ben 15 Haftalığım Paso Yüzüstüyüm 😂
Ecrinbzkrt Aslihan2 18haftalıgım karnım henuz cıkmadıgı ıcın yatıs pozısyonu olustırmadım kendıme ıstedıgım sekıl yatıyorum cnm allaha emanet onlar hıc ıcıne suphe dusurme bırsey olmaz allahın ıznıyle ılk bastan berı nasıl rahatsam öle yatıyorum
Aslihan2 Momof2child [silindi] sağıma yatınca rahat ediyorum bende ama gecen gebeligimde sag tupune yakin yerde yeslesmis demisti doktor bende acaba hep o tarafa yatiyorum diyemi oyle oldu diye düşünmüştüm simdide aynisi olur diye korkuyorum daha 3.haftadaym cok yeni
Merveligibi Ben 16 haftdayım sırt üstü filanda her şekilde yatıyorum öyle birseyde olmuyo batma gibi bir sıkıntı olmaz demi