Bende 23. Haftadan beri o ağrıyı çekiyorum canım şimdi 34 haftalığız ve ağrı iyice şiddetleniyor gece uyutmuyor, nefes aldırmıyor bazen. İki ayrı doktora göründüm ama ikisi de normal göbeğin düştükçe yer çekimi yüzünden geriliyor kaşların diyorlar, bence kas değil kemik ağrısı ama kimseye anlatamıyorum. Ama acısını çok iyi biliyorum. Sağlıkla alalım inşallah bebişlerimizi kucaklarımıza, bunları unuturuz 😍