Benim karnımda 6 aya kadar hiç belli degildi . Bir anda çıktı yine çok büyük bir karnım yok şuan 38 haftalığım doğuracak durumda birinin karnı gibi degil kibar bir karnım var ve hiç yırtığım olmadı 😇 ayrıca üzülmeyin bebiş sağlıklı olsun karınlar çıkıyor tabiki😊