Tugba32 Ben hastaneye iki pijama, bir gecelik, iki sabahlık, çorap, çamaşır ve depent götüreceğim. Hastane odası süsletmeyeceğim, bir arkadaşım balon getirecek. En fazla bir çikolata götürürüm. Doğum yapmışken fazlasıyla uğraşamam. Fotoğraf için biriyle anlaştım, mini paket gibi bit şey yapacak. Yani detaylı çekim, albüm vs değil de hatıra çekimi yapacak. İlk zamanlar eve yakınım olmayanları da kabul etmeyeceğim zaten, lohusayken uzun uzun misafir ağırlayamam.