Kızlar merhaba benimde doktorum 2 cm büyüklüğünde çikolata Kistim olduğunu söyledi ama çok önemsemedi bunun üzerine 3 ay inofolic şase kullandım sonrasında bu dönem içinde hamile kalamayınca doktorum klomen verdi 5 gün boyunca sabah akşam kullandımtabi bu sırada inofolic içmeye devam ettim 6 gün sonrasında ovritelle çatlatma iğnesi oldum bu akşam 36 saati doldurmuş olucam ama kasıklarım karnım çok agrıyor belimdede Ağrı var bu şekilde bunları yaşayıpta hamile kalan varmı lütfen yardım edinnn 🙏🙏 bu arada klomen + ovritelle ilk kullanışımdı