Esra3809 Bebeğim on aylık on aydır slepy kullanıyorum iki aydır külot beze döndüm gayet de memnundum fakat şimdilerde sızdırmaya başladı cırtlı beze döndüm o da sızdırıyor fikir verin bez mi kendini bozdu benim oğlan mı çok çiş yapmaya başladı🤔
deletedmom2626 Esra3809 ilk başlarda iyi çünkü çocuk çok emmiyor cc olarak mama tüketmiyor büyükdükçede çişi çoğalıyor sleepyde emici değil pek maalesef. Çoğu anne bir süre sonra bska markaya bu sebepten dolayı geçiş yapıyor. Yoksa sizlik değil. Emiciliği çok olsa satışıda artar ama ne yazıkki tek sıkıntısı bu bezin. Normlde parasına göre kaliteli bir bez.
Nilll86 Benim doğuran arkadaşlarım da hep ilk ay Sleepy’nin sızdırdığını(bebegin kakası sıvı old için) ama sonradan başarılı old söylemişlerdi 🤷🏻♀️
Prenses001 Esra3809 ebebeğin bezi baby me çok çok güzel ve çok uygun genelde 2. Ye %30 indirimde oluyor her kutu 100lü gani her numarası 100 adet
deletedmom2626 Esra3809 canın ben bebek mağazalarında çalıştm. Sızdırmaz en çok prima care gdiyor beyaz paketler. Yada yeşili deene. Şimdi çocuğun teni ne tepki verir bilemediğim için