Deletedmom124 ya ben ailemin yanindayim kendi aile hekimim değil sağlık ocağı buraya taşınmış bur kısmı bişeyler olmuş aşı yazıyım al gel vuralım dedi de eczane de devlet yazsada aşıyı ödemiyor dedi başka iğnede olduğum için aşıyı iki gün ertledimde prosedürü bilmediğim için sormak istedim