Ben kendimi bildim bileli adet düzensizliği yaşıyorum, bunun için evlendikten sonra doktora gittim. Pko varmış meğerse adını bile duymamıştım daha önce hiç. Hamile kalıp kalmama olayına takılmadım o zamanlar düşünmüyorduk, sonra bebek sahibi olmaya karar verdik. Ben “şimdi korunmayı bıraksak ancak 1 yıla olur falan herhalde” düşüncesindeydim. Korunmasız ikinci ilişkimizde hamile kalmışım :) şuan 36+1, pko hamileliğe engel değil bence. Her şey kafada bitiyor. Ne kadar sakin ve takıntısız yaşarsanız o kadar yolunda gidiyor bence her şey :) dileyip isteyen herkese Allah nasip etsin inşallah 🤲🏻