Merhabalar ☺️ Hep hamile kalacakmışım gibi doğumu hiç düşünmeden 39. Haftaya kadar geldim doktorum ne dese evet diyerek çok uyumlu bi hasta oldum😂 37. Haftada idrarda protein ve yüksek tansiyon nedeniyle hastanede serumlar yedim magnezyum kullandım derken 39. Haftamda gece 2 de karnımın kasılması hafif ağrılarla lavaboya gittiğimde suyla karışık kan geldiğini gördüm hep normal doğum dendiği için yinede ağrılarımın sıklaşmasını bekledim duş aldım evin içinde dolandım durdum sabah 7 de hastaneye gittiğimde o kadar ağrıyla doktoru bekledim çatı muayenemde bi sonraki gün yapılacaktı diğer tüm herşey normal doğumu gösteriyodu ama acilde yapılan muayenede normal doğum yapılamayacağını kemik yapımın uygun olmadığını söylediler o ağrıyla verdğim kanların sonuçlarınıda bekledim öğlen birde ameliyata girdim anestezi teknikerleri epidurali önerdiler kabul ettim ki iyikide öyle olmuş belden uyuşturulduktan sonra bi dk da bebeğimi görebileceğimi söylediler ki öyle oldu sonra beni nasıl diktiklerini felan çok da önemsemedim bebişimi hazırladılar gözümün önünde onu duymak görmek harikaydi önce o gitti 20 dk sonrada ben yan yanaydık kendimdeydim en güzelide oydu hem normal hem sezeryan ağrısı çektim ki bir hafta oldu hala tam olarak düzelemesemde şimdi kızımla yan yana yatak keyfi yapıyorum en güzelide bu😇🙏🏻