Kararsizliktan basim agriyor artik 😃 iki isme dusurdum sizce hangisi arkadaslar?
Soyisimle uyumuna bak bence ikiside güzel bende karar veremedm şu an😂
Minikpare soy ismimiz A ile basliyor 4 harfli . Ikisine de yakisiyor :)