Aysegul010101 Bende de aynı durum var sürekli batma ve göğüste şişlik falan ama ben 1 yıldır her ay kendimi hamile hissettiğim için her ay böyle oluyor bende 😁 ben de bu ay aşılamaya gidecem adet tarihimden 1 gün geçti normalde aşılama için adetin 3. Günü gitmem lazım. Sanırım her ay olduğu gibi bu ayda dayanamayıp bugün hamilelik testi alacam 😁 gelde beraber akşam yapalım testi beklemek çok yoruyor be arkadaşım 💗 umarım umarım herkesin tattığı o duyguyu bende sende birgün tatacaz..