bebeklerim__ ozgens bende bim 101 filan içiyorum.. maksat süt vitamin olsun diye hiç dikkat etmemistim markasına..
Kbrbydk ozgens köy sütünü yoğurt yapıyoruz evde pastörize olmadığı için içmiyorum. Ama normal ictiklerimde genelde bimin a101in sütü filan oluyor. Sadece yarım yağlı olmasina dikkat ettim.