SnmTt Günaydın herkese. 28 haftalık hamileyim ve sol göğsümün altı etim ezilmiş gibi ağrıyo bebek büyüdüğü için baskı yapıyo biliyorum😔 nefes alamıyorum baya canım acımaya başladı çözüm önerisi olan var mı?
ozgens SnmTt benim bebeğimin kafasınhenüz yukarıdaydı o yüzden batma hissi oluyorum. Dönünce rahatladım belki ondandır
SnmTt Koalina evet benim de sola geçmiş bebek sanırım o yüzden böyle baskı yaptı hep sağdaydı rahattım 😔 ne iyi gelir acaba 😶
Eminegul89 Benimde öyle oluyordu sanırum mide yanması geçiriyorsunuz,özellikle yemeklerden sonra oluyorsa..doktorunuza söylerseniz mide ilacı verebilir.
SnmTt ozgens olabilir. Benimki sürekli dönüyo bi aşağıda bi yukarıda ağrılar da arada oluyo zaten demek ki döndüğünde başlıyo tekrar ama çok zorluyo
SnmTt Tuuce7 benimde heralde baskı yapmış oraya şu an azaldı tamamen bebeğin şekliyle alakalı anladım😑