Miray61 Kızlar 3 gün oldu gecikmem sağ kaşığımda Ağrı var sağ bacağım da uyuşuyor acıyor bide çok tuhaf niye böyle oldum acaba ben adetime 5 gün kala test yaptım kan testi negatif ti ya eminin hamilede değilim ama çok agrıyor bacağım kasıgımdan aşaga doğru
Aysegul010101 Testi yenilemenizi oneririm eger negatifse hala iyi bir kadin dogum doktoruna gorunun. Umarim gebelik bekliyorsaniz hayirli bir sonuc alirsiniz 🙏
Miray61 Aysegul010101 çok istiyorum gebelik iki düşüğüm oldu en son geçen sene hamileydim iki aylık düşük yaptım çok istediğim için adetime 5 gün vardı test yaptım negatif ama yükselmez biliyorum hep öyle oldu çünkü ama ilk defa adetim geçikti onuda çözemedim
Aysegul010101 Miray61 kan verin mutlaka adet olmadiysaniz hala. Bizde hep sunu derler dusuk yapanlara dusurdugunun kici icerde olur geri hemen hamile kalirsin. Mutlaka kan verin umarim saglikli bir gebelik baslangicidir 🙏
Kiwu Benimde sol kasıgım dediginiz gibi oldu 3 gün gecikmeyle idrar testi yaptım negatif bugün 4. Gün olacak hala bisey yok yarın kadın doguma gidicem
Aysegul010101 Kiwu umarim hayirli bir sonuc alirsiniz bence hic beklemeyin bugun acile gidip kan verin adetinizde gecmis. Hayirli bir sonuc alirsaniz benim icinde dua edin 🙏👶
Kiwu Aysegul010101 canım ben almanyada yaşıyorum burda tütkiyedeki gibi gidip hemen kan verip ögrenemem kendi doktorumu bugün haberdar edip yarın gitmem lazım oda muayene sonucu gerek görürse kan aldırıyor o bakımdan Türkiye çok iyi sağlık ocağında bile yapabiliyorsun rabbim hepimizin dualarını kabul etsin insallah
Kiwu Miray61 benim solda adetime 10 gün kala başladı hiç böyle olmadığı icin ben hamile olabilirime yordum ama test yapınca çıkmayınca agrı normal gelmedi bana doktora görünmek şart ilk hamileligimde 10 günüm gecikti diye test yapmıştım hiç bir belirtim yoktu
Miray61 Filiz_Gulsah7 canım ben adete 5 gün varken yaptım 0.37 çıktı yani bunda yükselme olmaz diye vermek istemiyorum
Dygggkcr Miray61 adete 5 gün kala çıkmayabilir canım erken benim adet günümde 27 cıkmıstı değerim yani öncesinde yaptırsaydım kan testi cıkmayacaktı
vuslatim34 Dygggkcr yumurtlamadan kaç gün sonra 27 idi değerin canım.benim Pazargünü yumurtlamanın 9. Günüydü negatifti ama hala adet olmadım dünden beri bekliyorum
Aysegul010101 Miray61 rabbim herseyin hayirlisini versin kuzum. Uzulmek yok bende dun kan testi verdim negatif cikti :) herseyin bi vakti zamani var