Ozge01 cnm ben çok keyifle gidip geldim bu sürecim nasıl hızlı geçti bilmiyorum, bilgili ve pozitif bir adam oldukça da ilgili eğlenceli , uzmanlık alanı perinatoloji üzerine zaten , baya yoğun birisi hastaneye gittiğimde 10 kişi bekliyorsa 5-6 sı Hakan beyin hastasıdır