Merhaba hanımlar. 38+4 olduk. Geceden beri bel ağrısı çekiyorum uyutmadı beni ancak şimdi biraz hafifledi ara ara da karnım ağrımıştı ama o geçti. Ne su var ne nişan. Bunlar normal ağrı mı acaba Doğum belirtisi mi bir türlü emin olamıyorum. Tecrübesi olan var mı?