Merveeatakan ipeksfr canim yastik felan hikaye doğuma kadar geçmiyor bosa para tuzagi yan yat bacağının arasına yastik koy allah bi avazda doğum nasip etsin😘
ipeksfr Merveeatakan aminn cnm inşallah. Çalışıyorum, gece uyuyamamak berbat o yüzden çözüm arıyorum😔
EdaMinaKele ipeksfr aynen bende bebek icin almıstım ama ağrılarım artınca şimdiden kullanmaya basladım inan cok rahat yatıyorum
Merveeatakan ipeksfr allah yardimcin olsun canim bende cok cekmstim hic azalma olmuyordu.bebeğim icin aldigim emzirme minderini koyuyordun c seklinde ya yan yatış a uygun oluyordu ama ben cok donerek yattgm icin sabah yerde buluyordum 😀
ipeksfr Merveeatakan bende minderlerle denedim işte hepsi yere düştü. Belki dedim hamile yastığı bi Umut 😂😂 allah hepimizin yardımcısı olsun cnm🙏🏻🙏🏻😍
Kezu17 ipeksfr emzirme yastığı almanı tavsiye ederim. Hamilelikte bacaklarının arasına koyup kullanırsın (çok rahatlatıyor) sonra da emzirme yastığı olarak kullanırsın.
Rabia88 ipeksfr 39 haftaya gireceğim normal yastıklarla idare ettim yayınti sevmiyorum baya büyükler doğum sonrası nereye koyarım düşüncesi yüzünden almadim 😊 bacak arama birde göğsümun olduğu yere yastık koydum genelde
ipeksfr Rabia88 şu emzirme yastıklarını deniyim diyorum sonra emzirirken de kullanırım. Teşekkür ederim 😘☺
Bademgzlm ipeksfr günaydın canım ben yurt dışında yaşadığım için burdan almıştım türkiyede neredeki daha iyidir bilemem ama şekli yarım ay şeklinde oluyo u şekli yuvarlak şekil verebiliyorsun😉
deletedmom02 ipeksfr daha yeni gördüm Mesajınızı, aynen onun gibi ama baya büyük içine çok kolay ve rahat yatıyorsunuz😇