Elosum Kızlar 22+5 e gircem. Kasık ağrım çok. Akıntim çok..düşük olcak.diye korkuyorum. Sıcak bışiler hissediyorum .normalmi
Sekuhan Elosum Allah korusun doktorunu ara bence ya da hastaneye git ne desek doğru olmaz. İçini ferah tut.
Begum100 Sekuhan 20+4 de detaylı ultrasyonda girdim 360 gr 23,24 cm dedi internette ortalama 26 cm fln diye gördüm boyu kısa mi acaba diye düşündüm ama dr normal dedi
Songulkaya Sekuhan hayir daha olmadım bu hafta içinde gidip olucam 😊 ama ağrısından korkuyorum çok mu acı veriyor
Burcusngr Sekuhan benim de aynı ☺️ 140 gün bitmiş. Kalan yarı zamanda Allah kolaylık versin bizlere ☺️