Iyi geceler kozlar uyuyodum 3 e kadar uykum da ıslanma su gelmesi olmuştu sanki hafif gaz karin ağrısı mi bilmiyorumda acıkmış da olabilirm dedim genelde yemeyi severin erken acıkırım. Peceteye akışkan geldi kan değil tabiki bebiş e 25 gün var doğuma ama tereddüt ettim ınanın kilosu iyi oğlumun ki az daha vakti var diye düşünüyorum 35 deyim ..yalancı şancı oldum belki de gün içinde 2 defa sanci oldum 33 32 lerdeydi..gece eşimi uyandırdım bilemedim. Öncelik su gelmesi çiş gibi akar derdi anmem sonra gelirmiş..herkes belirtisi farklı olur sanırım uyuyamadım paylaşmak istedim böyle hisseden varmı dye .her ihtimal göze aliyoruz çünkü ikiz devam eden tekli gebeligim şuan.😍😊👶 rabbim sağlıkla versin evlatlarimzi o yüzden. Elbet dogucaklar orası var .kendi ailem 2 saatlik uzakta annem ki yanimda değil bisey olsa,direk çıkar da🤣🤣☹☹ en önemlisi yanlız kalmak istemem hayırlısı olsun herşey. Iyi geceler selamlar hapymom anneleri ❣