Derenkara 23 haftanın içindeyim şişkinliğim oldu ama anlattığın kdr şişkinliğim olmadı o yüzden hiç bir fikrim yok post üstte kalsın canım.
Ama üşütmemeye çalış, gaz yapacak şeyler yiyip içmemeni önerebilirim.Ve doktoruna muhakkak sor burdakilerin fikirlerinden öte..