Kızlar çıldırıcam ya 28.haftada kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmasi gerekiomuş ben 34+4 oldum bana bugün söylendi doktor ben söyledim o zaman söylemediysek bile hamileliğin başında söylemisimdir dedi sonra lafı evirip çevirdi yok neymiş herkese yapilmasada olurmuş zaten sizin negatifti diyerek beni geçiştirdi üstelik özel hastane.siz iğnelerinizi yaptırdıniz mi yapılmamasında bı sakınca var mı