İlk kızımda hem kedi hem köpeğim vardı, aşılılardı, onlarla büyüdü hiçbir problem yaşamadık. Şimdi de kedimiz var yine aşılı. Sadece yeni doğduğunda yalnız bırakmayın bence, özellikle kediler çok meraklı oluyor. Bebeğe Bakmak isteyecek istemeden tırnağı gelir ani hareket yapar, bebiş 3/4 aylık olana kadar yaklaştırmayın ve yalnız bırakmayın derim. Sonrasında zaten alışacaktır.