DilekH için rahat olsun sıkıntılı bir durum değil .Benim de 2 hafta önde hatta doktor koca kafalı kız diyor 😍 iki ayrı doktora gittim bunun için ikisi de aynı şeyi söyledi .Bu sıkıntı değil korkma sadece normal doğum yaparsan zorlanırsın dedi.Zaten bir şakaktan bir şakaka ölcüyorlar .kafa çevresini değil .Yani gözümüzde canlandığı gibi öyle büyük ya da küçük olmayacak bedene göre