Leyla_Alexandra Kızlar serklaj dikişlerimi haftaya perşembe günü aldıracağım inşallah Rabbim nasip kısmet ederse.. sorum şu dikişleri aldırdıktan sonra ağrım olacak mı ? Korkuyorum ve hep aklım orda strese giriyorum lütfen bilen yardımcı olsun 😕😕
1erkek1kiz Leyla_Alexandra bende daha aldırmadım ama tabıkı acır dıye dusunuyorum yanı acı değilse bıle ipi çekerken gıdıklanma tarzı bırsey olur dıye d usunuyorum
Anne22 Leyla_Alexandra Bende ins haftaya persembe serklajimi aldiricam canim ayni bende cok korkuyorum acir diye veya alindigi andan sonra ne zaman dogum olur diye sen turkiyede mi yasiyosun canim
Kbrbydk Leyla_Alexandra ay canım inan bende merak ediyorum. Benimde 2-3haftaya alinacak. Nasıl olur bilmiyorum ben yine doğuma hazırlıklı gidicem hemen açılma olur diye. Dikis alınırken çok acımıyor diyorlar ama zaten 10sn sürüyormuş. Dayanılacak kadar ağrır en fazla bence
Leyla_Alexandra Anne22 bende haftaya perşembe aldıracağım .. doktorlar eğer ki açılma varsa hemen doğurursun dediler .. yoksa eve salacaklar
Anne22 Leyla_Alexandra benimki zaten 3,5 cm acikti daha da acilir mi bilmiyorum kac haftaliksin sen canim
Leyla_Alexandra Kbrbydk bende doğuma hazırlıklı gideceğim bakalım hayırlısı hem korku hem heyecan duygularım çok karışık 😄
Aysii Hiç korkmayın bence gıdıklanma gibi oluyor sadece serklajlıyım bende Darısı başımıza inşallah🥰🙏
Kbrbydk Leyla_Alexandra ay evet zorlu yollardan geldik hayırlısı ile kucagimiza alalım. Kolay olacak inşallah korkma😍
Leyla_Alexandra Anne22 demek ki aynı hAftada alınıyor .. bazı kadınların 36 haftada da alıyormuşlar dikişleri ama benim doktorum 37 haftayı uygun gördü senin tahmin doğum tarihin 27 şubat mı? 😇