Bestte9989 eminegizem benim açlık tokluk şekerim düşük ama son 2 haftadır suyum fazlaymış şekerle ilgili bı durum olmadığından doktor çok onemsemedi zaten az vakit kaldı
Seymasezer eminegizem evet benim suyum fazlaydı şeker testi yaptırmıştım temiz cıkmıstı. Doktorum hamur işini kes tatlı türü şeyi dedi iki hafta dikkat ettim suyu normale dönmüş şükür
eminegizem O kadar çok şey dedi ki doktor ihtimalleri benim kafam karıştı yatis verdi hatta, geçen hafta kontrolde yoktu şimdi çıktı