İlki sezeryandı dr isteği yüzünden oldu.halbuki ben hep normal istemiştim. 4..5 gün ağrı çektim.hatta 3. Gün doğum yaptığım hastaneye gidip ben neden düzelemiyorum dedim .yanımda hep birileri kaldı .öldüm bittim denecek bir acı değildi tabiki de ama bidaha olmak istemem açıkcası.çünkü o hastaneden kimseye muhtaç olmadan çıkıp çocuğumla tek başına ilgilenmek istiyorum. Ağrıdan değil sadece bu yüzden..