Suhedq Kese Şekli Değilde Yerleşme Olarak Okudum Ben Eğer Annenin soluna Yerleşirse Kız Sağına Yeeleşirse Erkek Ama Buda %100 Değil Tabi. Benim İlk Usgde Soldaydı Sonrasındada Hep Soldaydı 15 Haftalık Olduk Bir Kızım Olacak Şimdide Başınj Sağ Kasığıma Dayamış Vaziyette 😂Deli Bu Çocuk 😂