Kızlar adetime 2 gün var 3 gün önce test yaptım negatif çıktı. Bu aralar piskolojim alt üst durumda gün de en az 3 4 defa ağlıyorum saçma sebeplerden bi yandanda çok sinirliyim en ufak birseye kızıyorum normalde adete günler kala sinirlilik hali olur ama ağlamam.
Kızlar lütfen dua edin hem bana hemde isteyen herkese....