DilekGursoy caniymişsin gibi bakmaları normal değil mi? Ufacık canıda o pis dumana maruz bırakıyorsunuz.. Bende sigara değil ama nargile çok sık içerdim enn büyük keyfim zevkimdi öğrenir öğrenmez bıraktım elde değil diye birsey yok isteyen ne yapıp edip bırakıyor valla zevklerinizin arkasına sığınmayın. Cafede otururken biri sigara içse o ortamdan çıkıyorum pasif içiçi olmamak için 🤦🏼♀️