Sinem_5950 başka bir huzurları var onların ben küçükken astım bronşit hastasıydım evimizde oksijen tüpü vardı ve ilk okul 1. Sınıfa sadece 60 gün gidebilmiştim. Nefes alamıyordum ailem resmen fanusta yaşatıyordu beni ama geçmedi hiç amcam doktor o da bize eve kedi alın dedi. Kedimiz olduktan sonra ben normale dönmeye başladım ve sonrasında eser kalmadı hastalığımdan. Eşim kedisiz bir evde büyümüş son 3 ayda 5 kere grip oldu ben 1 kere oldum aradaki farkı kimse inkar edemez. Bağışıklık sistemini güçlendiriyorlar bebeklerde ve çocuklarda da duygusal zekaya olumlu etkiler ediyor. Doktoruna söyle tabi ama risk olduğunu sanmıyorum bi sıkıntı varsa bile hamilelikten önce bağışıklık kazanmışsındır.