Zlhaa ama bende şöyle birşey oldu .. kasım ayında ovülasyon testini denedim 1 ay boyunca. Sürekli böyle senin gibi silik çıkıyordu.. ve adetime 5 gün kala iki çizgide koyuydu .. maalesef değerlendiremedik eşim şehir dışındaydı.. ama Aralık ayında Reglim bitti denedik ve rabbim nasip etti.. 7 haftalık hamileyim.. stres yapıyordum eylülden beri neden olmuyor neden diye.. yapmayacakmışsın bunu öğrendim . Stres senin yumurtalarınınbile çok olumsuz engelliyor. Kafanıza birşey takmayın dedi doktorum ve o anın keyfini çıkararak yapın dedi 😘😘