Serap35 Sağ kasıgimda cok şiddetli ağrı oluyor bacağımı kaldıramıyorum bir haftadır böyle bu durumu yaşayan var mi?
Zeyk Serap35 hayır canım bende 33.haftadayim magnezyum ilaç kullanıyorum. Her gün de maden suyu iciyorum. Kemik ağrılarım kramp ve bacak ağrılarım olmuyor
Balimkiz Serap35 Ben de aynı durumdayım 33+5 magnezyumla sade sodayla.geçirmeeye çalışıyorum zor zamanlar artık maalesef