Kızlar dün bi post açmıştım doğum başlaması için napabilirim diye söylenen bir çok şeyi yaptım bugün çok sık kasılmalarım başladı nefes egzersizleriyle rahatlıyorum ama iki dkya bir oluyor sancı şeklinde değil kasılma şeklinde belimede vuruyor sizce doğum başlayacak mı ? Böyle olup doğum yapan varmı