Arkadaşlar merhabalar 💕 Artık vakti geldi odayı düzmenin. Park beşik düşünüyordum, hem oyun parkı kısmınıda kullanırız 8. ayından sonra falan diye. Ama o kadar park beşik baktım, beğendiklerimin sallama aparatı yok, olanları da ben beğenmedim. Sonra bi kaç kişi de park yatağın sallama apartlısını kullanmak kullanışlı olmuyor, çocuk uyku esnasında dönerken döndüğü yana doğru beşikte hareket ediyor dediler. Aklımı karıştırdılar. Anne yanı beşiğe yöneldim bende. Sizler ne düşünüyorsunuz?