Kızlar 26 haftalık hamileyim. Demir ilacı vitamin ilacı d vitamini falan kullanıyorum.omega 3 kullanmak gerekir mi ne kullanıyorsunuz kullanan varsa marka söyleyebilir mi ? Cevizde balıkta var ama çok tüketemiyorum.Günlük 3 ceviz yemek yeterki olur mu acaba bilmiyorum. Çünkü son 3 ay bebeğin beyin gelişimi için omega3 çok iyiymiş