Happpm Kızlar bugün 17 haftaya girdim herkes diyor bebegi hisstmn lazm uzandgnda kalbini hisstmn lzm böyle birşey kayıyo gibi diyorlar ama ben hiç hisstmyrm ve korkuyorum
Mervedicle Happpm bende 17 haftalık hisseden gördüm bende 16dayım hissedemiyorum doktora sorduğumda 20. Haftadan sonra başlarsın hissetmeye endişelenmene gerek yok dedi🙏
Ayisigi Happpm benimde ilk gebeliğim ilkkez iki gün önce hissettim uzandım çok yorulmuştum o an fark ettim 15+3üm bugünde hissettim ben takip ediyorum anlyrm ama genelde 20drn sonra hissedilmeye başlıyormuş
Meftunbade Eğer ilk gebelikde çok normal geç hissetmek ben 24 lerde hisseder gibi oldum 27 lerde emin oldum insan tam emin olamıyor cunku
Meftunbade Eğer ilk gebelikde çok normal geç hissetmek ben 24 lerde hisseder gibi oldum 27 lerde emin oldum insan tam emin olamıyor cunku
Merv1908 İlk gebeliklerde normalmiş bana da jep hissetmen lazım artık dediler korkuttular bugün 20 haftalık oldu hissediyo gibiyim ama hala net değil 😍 korkma
Pnarvrl Ben de 20. Haftaya giricem yakinda hissedersin dedi doktor. Bazen bir seyler oluyor karnimda ama insan ayirt edemiyor gaz mi bebek mi diye. :)