Bazılarının daha geç görünüyo inşaallah öyledir kendine evham yapma sakin kal biraz güzel ilerler inşaallah ☺️ Bende randevuma kadar dayanamadım erken bi zaman başka doktora gittin cihazı eskiymis kalp atışı duyamadım çok üzüldüm endişelendim ama doktoruma randevumda gidince gayet güzel gördüm,duydum. Biraz sabırsız olabiliyoruz kötüye yormaman ve sakin kalman gerek 🧚🏻♂️