Evet arkadaşlar yazma sırası bana da geldi çok şükür en son 20 ocak da gittiğimde 37+6 günlük hamileydim doktorum daha öncesinde çatı muanesi yapacağını söylemişti zaten 20 günde aniden 7 kilo almışım bebeğin kilosunun fazla olduğunu5 gün sonra tekrar gelmemi söyledi biraz sanci çıkmıştı ama ne açılma var ne de bebeğim kanala bile inmemişti belki 5 güne kadar bebek kendi gelmek ister doğurursun demişti doktorum neyse ben eve gider gitmez hamileliğin boyunca denemediğim herşeyi denemeye başladım tarcın suyu squat merdiven inip çıkmak yürüyüş sabah evden çıkıp akşama kadar yürüyordum akşam eve geldiğimde de yarim saat merdiven çıkıp yarim saat squat yapıyordum ardından sıcak suya girip perine masajı yapıyordum 5 gün boyunca bir umut yaptım bunların hepsini 25 ocak hastaneye gitmek icin hazirlaniyordum esim sehir dışında olduğu için kayinvalidem ile gidiyorduk ben bugün doğururum diyip duruyordum neyse evi falan temizledim çantayı müsait bir yere koydum ki ben hastanedeyken rahat bulabilsinler hastaneye gittik 5 günde 2 kilo vermişim ama bebeğim de yarim kilo almis doktor ultrason ile bakti bebeğin baya kilo almis dedi alttan baktı sen normal doğum yapamazsın bebeğin kanala inmemiş çatın çok basık dedi sonra kayinvalidemi aldı içeriye anlattı herşeyi benim elim ayağım boşalmaya başladı doktorum normal doğum yaparsan bebeğinin başı sıkışabilir omuzdan dolayı çıkarken bebek sakat kalabilir dedi çünkü bebeğim 4 kilo 300 gram gözüküyordu ve biraz enine doğru kilolu bir bebekti sonra doktorum nst istedi eşimin nerde olduğunu sordu şehir dışında dedim gelmesi lazım seni acilen ameliyata almam lazım karar ver doğum şekline bebeğin kalp atışları yavaşlamış dedi eşime anlattım durumu ben herşeyi kabul ediyorum yavruma zarar gelmesini istemiyorum dedim oda tamam sen yatisini yap ben geliyorum dedi çıktık dogumhaneye yatisim yapıldı elbisemi falan giydim doktorlar benim için hazırlanıyorlar ama ben hepsine yalvarıyorum ne olursunuz biraz daha bekleyin eşim gelsin onu görmeden girmeyeyim diye sağolsunlar 2 saat eşimin gelmesini beklediler o gelir gelmez beni yatağa yatırıp dogumhaneye çıkarttılar buz gibiydi 15 20 dkk onları bekledim kendilerini hazırlıyorlardı belimden iğne yaptılar 4 tane bayan varsa 5 tane de erkek doktor vardı yatırdılar yatağa başladılar işleme en fazla 10 dkk sürmüştür bebeği kaldırıp gösterdiler allah'ım ne güzel de yaratmışdi temizleyip yanağıma koydular sonra hemşire biraz uyutucam seni dedi uyudum uyandığımda odaya götürüyorlardı ama ben çok üşüyordum çok fena titriyordum sonra bebeği getirdilr odaya allahim ne güzelce yaratmış çok güzeldi anne olmak hemene emzirdim çok şükür sütüm de geldi bebek de tuttu ulrason da 4 kilo 300 gram gözüküyordu ama 4 kilo 200 gram doğru tosunum uyuşmalar geçince ağrılarım başladı önce iğne yaptılar sonra daha da artınca daha etkili bir ilaç verdiler o beni daha da rahatlatti ilk kalkis cok zordu nefesim kesildi resmen bol bol yirudum hastane de daha bugin ciktim ama yavrumu küvöze aldılar solunum sıkıntısı vardı benim ağrılarım biraz da olsa geçti ama bel ağrısı çoğaldı yavrumu kucağına bile alamadan doya doya aldılar en fazla 10 gün yatar dediler rabbim herkese kolay doğum nasipl etsin sorularınız varsa cevaplayabilirim
-