Herkese hayırlı kandiller kızlar. Dualarımız kabul olsun. Biz bugün bebeğimizin kalp atışını duyduk, doktorumuz çok kısa süreli dinletti. Bebeğin ısısını korumak adına çok fazla dinletmiyorum makine zarar verebiliyor dedi. Benzer durumu yaşayanınız oldu mu? 4-5 saniye kadar dinledik, çok güzel bir duygu. Allahımm isteyen herkese nasip etsin. 🙏🏻