Gulbebek
Canım assaga baskı oluyorsa bebişin hareket ediyordur aşşa doğru yer yapiyordur, benimde assama baskı var hala kaç haftadan beri var hatta 39+2yiz ne gelen var ne giden 😊 bekliyoruz bakalım... Bazen bende assagidan birden bı el pırtlıycakmış gibi hissediyorum ama bişey olmuyor doktoruma söyledim olur öyle o birşey değil dedi 😊