Duamucizem benim de aynı şekilde 23+2 olduk vajinam baskı bebeğin hareketlerini orda hissediyordum başka da şikayetim yoktu dün doktora gittiğim de rahim de kısalma olduğunu söyledi doktor Progestan verdi fitil olarak kullanıyorum rahim yolu kapalı ama önlem amaçlı dediii cuma günü tekrar gidcem yani ne olursa olsun ihmal etmeyin bir doktora gözükün belki sizde böyle birşey yoktur ama önlem amaçlı en azından kontrol edilmeli